Followers

Selasa, 19 Jun 2012

STEAMBOAT with THEM . . . BINTULU


ADA GAYA KAH ???




kAmPuNg NeLaYaN


~yEaH , DiSiNi DeStInAsI kAmI~


~~MeNu PlEaSe~~

muka c ombew marah coz aku pilih menu lama sgt...huahauhauhau....



~YeAh . . . iNi KaMi DaN sTeAmBoAt~




aKU nGaN MeNu lAgI . . .huahUAHUahuahu



~ mErEka DaN mEnU ~




~ Tue dia ,sempat g termenung . . . ~


Cuci Tangan b4 mamam.  . . 


x puas ati skali g cuci . . .


ombew baca jampi sambil cuci tangan. . . huahauahuahua....


ombew terbau kentut...begitu lah reaksinya...hihihi


yeaaaa....suda sampai....


ready tok mamam . . .



bIAR mAmI bagi2xkan yer....aikkk ader gak yg interfremmmm


steamboat tom yam . . .



TIM : aku nak tue aliea . . .hihihih


aliea : dah2x bak cni mangkuk ko . . .
ombew : aichhhh c aliea nie lamak nya...lapar bha suda aku nie...


aliea : eh ko cni2x ni ada lagi tok ko....


ALIEA : nah tok ko....
ana : bak2x...hihihi





sweet nyer muka aku...tq allah...


mnantu pilihan....hihihi






~ satay ayam ~


~ aliea dan satay ~


~ aliea dan ombew ~
kekenyangan . . .huhuhuhu




ni dia gaya owg dah kenyang . ..  sempat g nak menari tue...

admim : pic opcoz semua ori . . .x der edit2x owhk . .. nuture beuty gitu kiteowg....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan