Followers

Jumaat, 7 Oktober 2011

~naluri yang hancur berderai~

        I miss them so much.Sebab tue aku slalu call dierang,selain tue nak taw perkembangan dierang.Sedih dan terluka lagi rupanya aku.Ni betul2x black october aku 2011.Mana aku nak cari kekuatan dalam hidup aku andai dier pun da x seperti dulu.Terkesima dan terguris hati aku bila dier matikan panggilan aku dan bila aku menerima pesanan ringkas dari adeqku yang mengatakan " dia " mengatakan " cilaka " padaku.Setahu aku,seumur hidup aku tak pernah lagi dier katakan begitu padaku.Rasa tak tertahan lagi air mata ini bila mengetahui semua ini.Kalau diikutkan hati memang aku da x nak menghubungi mereka andai ini yang aku dapat apatah lagi menunjukkan mukaku dihadapan mereka.Subhanarllah hanya ALLAH S.W.T bertapa pedihnya hatiku ini,luka pada tanganku pun tak sepedih hatiku yang dilukai.Tergamak " dia " yang ku sanjungi dan ku sanyangi  ini berkata begitu padaku .Kejamnya dia ,sudah tertutupkah hati nya untuk terus menyayangi aku seperti dulu?Andai benar katakan sahaja .Aku sanggup menelan kepahitan mengkudu itu dan menelan kepedasan cili itu andai itu yang dia berikan.Jika dia menyuruhku menelan bara api sekalipun aku sanggup kerana dia yang ku sayang dunia akhirat yang bergelar ayahndaku.Dimana harusku mencari kekuatan ini?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan